Tuesday, September 13, 2011

Kontes sempena Garnier Deodorant `TAKE CARE' Campaign

good morning guys and salam satu malaysia.
anda ada deodoran Garnier sebanyak ini?
aku ada.
sebab aku memang suka beli deodoran Garnier banyak-banyak.
so hari ni, aku nak masuk contest by jardness.com!
yeah~

Syaratnya seperti di bawah:
1. Bergambar dengan deodorant Garnier sekreatif yang mungkin dan sertakan satu TAGLINE yang menarik.
Dapatkan deodorant ini!
2. Upload gambar itu pada album facebook anda dan tag kepada Page Garnier (http://www.facebook.com/GarnierMalaysia) danJardness.com (http://www.facebook.com/pages/JARDNESScom/). 
3. Perlu tag pada kedua-dua page.
4. Kontes ini akan berakhir pada 15hb September 2011. 

Dua pemilik gambar yang paling kreatif akan dipilih oleh pihak Garnier dan beliau sendiri. Ini bukan kontes 'like' dan akan diadili sejujur mungkin. Pemenang akan diketahui pada 18hb September 2011.

Jangan lepaskan peluang keemasan ini! Hamper Garnier bernilai RM100 boleh menjadi milik anda.

this is my camwhore like picture
*minta pelempang*
*gedik nak mati*
TOP 6 GAYA POSING AMBIL GAMBAR
dari atas kiri [clockwise]
gaya buat "peace"
gaya minta call
gaya "oopss"
gaya berfikir
gaya ambil gambar dari atas
gaya flying kiss

tagline
"climate challenge? use garnier!"

k, fine. memang muka minta kaki and aku tak tau nak bubuh tagline apa. 
(¬_¬)
hahahaha.
sejak mula-mula deodorant Garnier ni ada kat pasaran, aku memang teruja membelinya. Hari tu ada offer, dapat percuma botol kecil and lotion Garnier. aku terus rembat banyak-banyak kat Guardian.
so far, deodoran ni tak ada apa yang nak dicomplaintkan.
berpeluh bagai satu hari pun,ketiak tetap maintain 
wangi~~
and aku suka bau lemon.

1 comment:

GIFT IDEA? CLICK HERE FOR MORE INFO
I LOVE FREE STUFF blog is free but there are several costs involved such as time, energy, money, support, storage, etc. Show your support for monolog.dalam and help keep this blog going by donating:

[via Paypal]

or you can just simply click any ads in this blog [nuffnang]
Thank you.
(^_________^)

Follow @ceritamak