Wednesday, July 13, 2011

MEGA GIVEAWAY AMALINA BEST!!


barisan penaja:


kalau ikut kat prize list Amalina, saya nak:
macaroon dari kak yong sebab saya tak pernah makan macaroon
 (ಥ_ಥ)
handphone case dari mamaleesya sebab saya tak ada phone case
 (ಥ_ಥ)
dengan beg from myezatul aqma sebab saya suka beg
 (ಥ_ಥ)

tapi..tapi..tapi..

sebenarnya saya nak hadiah:
bookmark yang ada gambar ladybird [+heart n flower] dari
 sya razaliEZKraf and Joojoo Craft sebab comel sangat-sangat.
macaroon dari kak yong sebab saya nak rasa
macaroon tu macam mana;
tak pernah pun makan macaroon.
 (ಥ_ಥ)
crochet rose hairclip dari mamaleesya sebab cantik, boleh buat aksesori tudung.
inner neck cotton dari Tri Fa Wardrobe sebab boleh pakai dengan shawl.
hahahaha.
*tamak*

tag:
fatin
cutemum
pinkpanther
cnk
pupel liyana
nur

tarikh tutup: 25 Julai 2011

1 comment:

GIFT IDEA? CLICK HERE FOR MORE INFO
I LOVE FREE STUFF blog is free but there are several costs involved such as time, energy, money, support, storage, etc. Show your support for monolog.dalam and help keep this blog going by donating:

[via Paypal]

or you can just simply click any ads in this blog [nuffnang]
Thank you.
(^_________^)

Follow @ceritamak